mooi weekend gehad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van fiekeandniek - WaarBenJij.nu mooi weekend gehad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van fiekeandniek - WaarBenJij.nu

mooi weekend gehad

Door: Webmaster

25 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo thuisfront!!

Dit is dag 4 in ZA, we zijn al helemaal ingeburgerd. Hebben tot nu toe een beetje vakantie-achtig geleefd: bbq-en, winkelen, zwemmen (in een mooi wedstrijdbad) en hardgelopen... Zaterdag hebben we de plaatselijke discotheek bezocht, best aardige muziek en iedereen was ongeveer 5 euro kwijt, terwijl er best wat biertjes doorheen gegaan zijn. Zondag zijn we gaan zwemmen voor 50 eurocent en uit eten geweest voor 10 euro, buikje mooi rond.
Maar vandaag wilden we natuurlijk fanatiek aan de slag, ware het geen nationale feestdag en wij dus weer verplicht zijn een dagje zwembad te beleven.
Dus gaan we morgen onze inschrijving aan de universiteit regelen. Als het goed is kunnen we dan ook al heel gauw aan het "werk". Kunnen we eindelijk onze mooie werkpakjes aan..
Even wat weetjes voor thuis:
- Hotmail doet het hier niet, Inotes wel (traag)
- Telnrs ZA mobiel Niek: +27767229997
Fieke:+27767266486
Hierop is het makkelijkst te bellen, dan is t voor ons t goedkoopst ;)
- De infrastructuur is hier vergelijkbaar met Turkije, alleen rijden ze hier dus links, even wennen met oversteken etc.
- De criminaliteit valt wel mee, je hoort wel eens n sirene, maar we zijn nog niet overvallen. Het alarm werkt goed, is gisteravond gebleken. (Foutje van onszelf, lees: even testen of die lui wel werken)
- De zon doet zn werk hier, Fieke heeft al n lekker (rood) kleurtje. Niek ook, al wil hij dat niet toegeven ;)

Groetjes en x!

Niek en Fieke

• 26 September 2006 - 06:19

Arno:

Eey vakantiegangers :)
    Prima vertoeven zo te horen, relax dat jullie gister ook nog vrij waren..mooi rustig wennen aant land en de mensen zo! Kben benieuwd hoe het vandaag is gegaan, oft inschrijven enzo allemaal goed verlopen is... Hier alles top, vant wknd mooi weer gehad en gezellige dingen gedaan. Enjoy!
    x Arno