We zijn der!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van fiekeandniek - WaarBenJij.nu We zijn der!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van fiekeandniek - WaarBenJij.nu

We zijn der!!!

Door: Webmaster

22 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Hey lieve mensen,

vanochtend aangekomen hier in Zuid-Afrika!
Vlucht en alles is goed bevallen, weinig slaap maar wel fijn beetje film kijken enz. Toen we opgehaald moesten worden was het ff zoeken maar het is allemaal goed gekomen.

Toen ons huisje...leek allemaal wel mooi maar toen we onze kamer zagen...wat een bende zeg! Zo'n laag stof heb ik op mijn kamer nog niet eens gezien :S. Gelijk met z'n tweetjes aan de schoonmaak geweest, nu zet je tenminste je spullen echt op tafel ipv op het stof. Maarja zoals Niek al zei: Fieke, hoort er allemaal bij meid ;). Net ff met z'n allen wezen winkelen, inkopen doen voor 10 man! Dat wordt zo dus lekker zuilen met 't spul. Vanavond bbq'n met z'n allen, kunnen we elkaar beter leren kennen. 1 huisgenoot was thuis, die anderen waren aant stage lopen. in totaal dus 5 jongens en 5 meiden waarvan er na het weekend 2 meiden naar een andere plek gaan.

Allemaal een goed weekend! En we zullen snel weer een berichtje posten.

Groetjes x,

Fieke en Niek

• 23 September 2006 - 21:16

Hermien En Wim:

De eerste berichten zien er, op de vieze kamer na, goed uit. Maak er een mooie week van en succes met het werk

• 24 September 2006 - 12:50

Fam. Gerrits:

Hey Niek en Fieke!
    fijn dat jullie goed zijn aangekomen. maak er een leuke tijd van!!!

veel plezier groetjes van ons!
    pieter, willy, koen, marije, wouter

xx

• 29 Oktober 2006 - 20:57

Joop.v:

Hoi Fiek en Niek
    Even een mededeling afgelopen nacht is men hier landelijk met de klok aan het stoeien geweest het word nu pas winter.

f

• 14 November 2006 - 15:52

Joop V.:

Hoi hoe ist noe hier geet eth goed wie goat noe ant etten. Vanavond met het paard naar de club oefenenvoor de kuur op muziek veel plezier.